Αποφάσεις πρόσληψης Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2024-2025

Δ΄ φάσης

  • Πρόσληψη 55 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών ως προσωρινών αναπληρωτριών πλήρους ωραρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του» με Κωδικό ΟΠΣ6001764 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025.Η με αριθμ. πρωτ. 15172/Ε1/10022025 (ΑΔΑ: 950Σ46ΝΚΠΔ-Δ6Ι) απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α..
  • Πρόσληψη 256 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 15143/Ε1/10-02-2025 (ΑΔΑ: Ψ5ΓΨ46ΝΚΠΔ-ΚΚΩ) απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 오토캐드 뷰어 한글판 다운로드.
  • Πρόσληψη 814 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ70.ΕΑΕ, ΠΕ70 και ΠΕ60.ΕΑΕ ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 15171/Ε1/10-02-2025 (ΑΔΑ: 9ΝΥΔ46ΝΚΠΔ-ΞΥ4) απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α..

Γ΄ φάσης

  • Πρόσληψη 98 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), κλάδων/ειδικοτήτων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ+ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ:6001626), για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 45517/Ε1 /04-12-2024 (ΑΔΑ: 96ΔΚ46ΝΚΠΔ-ΤΘΦ) απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α 윈드로 다운로드.
  • Πρόσληψη 1.114 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ70/71ΕΑΕ, ΠΕ 60/61ΕΑΕ και ΠΕ70 ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 45515/Ε1 /04-12-2024 (ΑΔΑ: ΨΥΞΑ46ΝΚΠΔ-59Χ) απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 307 μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ως προσωρινών αναπληρωτών εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στο πλαίσιο υλοποίησης Πράξεων Περιφερειακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2021-2027 για το διδακτικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 145505/Ε4/04-12-2024 (ΑΔΑ: 6Ω2Ε46ΝΚΠΔ-Λ5Ξ) απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α 다운로드.

Ειδική προκήρυξη

  • Πρόσληψη 69 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων Πρωτοβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 140835/Ε1/25-11-2024 (ΑΔΑ: 9ΨΧΣ46ΝΚΠΔ-Π0Δ) απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 66 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 132069/Ε1/05-11-2024 (ΑΔΑ: 69Δ446ΝΚΠΔ-ΣΛ8) απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α 다운로드.

Β΄ φάσης

  • Πρόσληψη 253 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), κλάδων/ειδικοτήτων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους και μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ+ΤΕ), σχολικά έτη 2022- 2026» (ΟΠΣ:6001626), για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθ. πρωτ. 117814/Ε1/08-10-2024 (ΑΔΑ: Ρ1ΟΓ46ΝΚΠΔ-ΩΩΓ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 839 εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τις ανάγκες των Τάξεων Υποδοχής-Ζ.Ε.Π, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001589, του Τομεακού Προγράμματος: «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», του ΕΣΠΑ 2021-2027, για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 117820/Ε1/08-10-2024 (ΑΔΑ:66ΤΚ46ΝΚΠΔ-Π70) Υ.Α mfc140u.dll. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 163 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών μειωμένου ωραρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 117819/Ε1/08-10-2024 (ΑΔΑ: ΡΠΞΙ46ΝΚΠΔ-ΥΙΥ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 753 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ70/71ΕΑΕ, ΠΕ 60/61ΕΑΕ και ΠΕ70 ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 117815/Ε1/08-10-2024 (ΑΔΑ: 90ΩΜ46ΝΚΠΔ-ΘΧ8) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 1491 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 117808/Ε1/08-10-2024 (ΑΔΑ: ΡΦ0846ΝΚΠΔ-ΞΔΨ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Α΄ φάσης

  • Πρόσληψη 3003 μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ως προσωρινών αναπληρωτών εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στο πλαίσιο υλοποίησης Πράξεων Περιφερειακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2021-2027 για το διδακτικό έτος 2024-2025. Η με αριθ. πρωτ.97896/Ε4/02-09-2024 (ΑΔΑ: 9ΞΩΧ46ΝΚΠΔ-ΠΛ4) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 1317 μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Σ.Μ.Ε.Α.Ε. & Τ.Ε.), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ: 6001626) για το διδακτικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 97898/Ε4/02-09-2024 (ΑΔΑ: 9ΑΝ646ΝΚΠΔ-ΧΑ8) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 14 εκπαιδευτικών, κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, για την κάλυψη των αναγκών των Δημοτικών Σχολείων, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 98266/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: Ψ5ΝΖ46ΝΚΠΔ-5ΜΩ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 712 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών μειωμένου ωραρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 98265/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: ΕΠΕΓ46ΝΚΠΔ-1ΥΕ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 2.335 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του» με Κωδικό ΟΠΣ6001764 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021- 2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 98263/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: Ρ15Λ46ΝΚΠΔ-6ΣΡ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 4.361 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 98261/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: Ψ7ΜΡ46ΝΚΠΔ-ΖΒ8) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 849 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), κλάδων/ειδικοτήτων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους και μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.+Τ.Ε.), σχολικά έτη 2022- 2026» (ΟΠΣ:6001626), για το σχολικό έτος 2024-2025. H με αριθμ. πρωτ. 98258/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: ΡΙΗΓ46ΝΚΠΔ-4Β8) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 10.115 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ60/61 και ΠΕ70/71, καθώς και του κλάδου ΠΕ70 ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2024-2025. H με αριθμ. πρωτ. 98257/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: ΨΕΩ046ΝΚΠΔ-ΓΗΓ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
↓