Αποφάσεις πρόσληψης Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2024-2025

  • Πρόσληψη 3003 μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ως προσωρινών αναπληρωτών εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στο πλαίσιο υλοποίησης Πράξεων Περιφερειακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2021-2027 για το διδακτικό έτος 2024-2025 오토캐드 뷰어 한글판 다운로드. Η με αριθ. πρωτ.97896/Ε4/02-09-2024 (ΑΔΑ: 9ΞΩΧ46ΝΚΠΔ-ΠΛ4) Υ.Α 윈드로 다운로드. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 1317 μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Σ.Μ.Ε.Α.Ε 다운로드. & Τ.Ε.), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ: 6001626) για το διδακτικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ 다운로드. πρωτ. 97898/Ε4/02-09-2024 (ΑΔΑ: 9ΑΝ646ΝΚΠΔ-ΧΑ8) Υ.Α mfc140u.dll. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 14 εκπαιδευτικών, κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, για την κάλυψη των αναγκών των Δημοτικών Σχολείων, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 98266/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: Ψ5ΝΖ46ΝΚΠΔ-5ΜΩ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 712 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών μειωμένου ωραρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 98265/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: ΕΠΕΓ46ΝΚΠΔ-1ΥΕ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 2.335 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του» με Κωδικό ΟΠΣ6001764 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021- 2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 98263/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: Ρ15Λ46ΝΚΠΔ-6ΣΡ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 4.361 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025. Η με αριθμ. πρωτ. 98261/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: Ψ7ΜΡ46ΝΚΠΔ-ΖΒ8) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 849 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), κλάδων/ειδικοτήτων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους και μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.+Τ.Ε.), σχολικά έτη 2022- 2026» (ΟΠΣ:6001626), για το σχολικό έτος 2024-2025. H με αριθμ. πρωτ. 98258/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: ΡΙΗΓ46ΝΚΠΔ-4Β8) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Πρόσληψη 10.115 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ60/61 και ΠΕ70/71, καθώς και του κλάδου ΠΕ70 ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2024-2025. H με αριθμ. πρωτ. 98257/Ε1/02-09-2024 (ΑΔΑ: ΨΕΩ046ΝΚΠΔ-ΓΗΓ) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
↓