Δημοτικά Σχολεία

 

  • Συγκρότηση τμημάτων και Ενισχυτική Διδασκαλία. Όροι και προϋποθέσεις. H με αρ. πρ. Φ.7/80483/Δ1/15-07-2024 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Γνωστοποίηση Δημοσίευσης Κοινής Υπουργικής Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Το με αρ. πρ. 59763/ΓΔ4/02-06-2024 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και η Αριθμ. 3446/16-05-2024 K.Y.A. (Β΄2988) με θέμα: «Ψηφιακό Βιβλίο Πράξεων Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» 다운로드.
  • «Γνωστοποίηση της νέας λειτουργικότητας του Πληροφοριακού Συστήματος myschool για την ηλεκτρονική ενημέρωση για τη βαθμολογία μαθητών/ριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των ιδίων, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, ή των γονέων/κηδεμόνων ή εχόντων/ουσών τη γονική μέριμνα ή επιμέλεια αυτών». Σχετ. το με αρ. πρ. 55129/ΓΔ4/24-05-2024 του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
  • Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025-Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2023-2024. Σχετ.
    1. Το με αρ. πρ. Φ.7/50345/Δ1/16-5-2024 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
    2.  Αίτηση – Δήλωση γονέα/κηδεμόνα για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου
    3. Αίτηση – Δήλωση γονέα/κηδεμόνα για το Ολοήμερο Πρόγραμμα
  • Διεύρυνση Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων. 

    Δυνατότητα εγγραφής στο Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν τα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία που διαθέτουν αυτόνομο χώρο για τη φιλοξενία της Σχολικής Βιβλιοθήκης 고블린 워커. Σχετ.

    1. το με αρ. πρ. Φ.17/42088/ΒΜ/Δ1/22-04-2024 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.,
    2. η αίτηση για ένταξη στο Σύστημα Δικτύου  Σχολικών Βιβλιοθηκών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,
    3.  το  υπόδειγμα Πρακτικού Συλλόγου Διδασκόντων,
    4. ο πίνακας για συμπλήρωση με στοιχεία που αφορούν στην υπάρχουσα Σχολική Βιβλιοθήκη και
    5. η Αριθμ. Φ.14/22511/Δ1/09-02-2018 Υ.Α. (Φ.Ε.Κ. Β΄688)
  • «Οδηγίες και κατευθύνσεις για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ζ.Ε.Π. για το σχολικό έτος 2024-2025 σε δημοτικά σχολεία της χώρας – Α’ Φάση». Σχετ. το με αρ. πρ. Φ1/42235/Δ1/22-04-2024 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και η με Αριθμ. Φ1/63691/Δ1/13-04-2017 (Β΄/1403) Υ.Α 글러브. με θέμα: «Ρυθμίσεις Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.) – Ίδρυση Τάξεων Υποδοχής Ζ.Ε.Π. σε σχολικές μονάδες Π.Ε.»
  • Εμβολιασμός έναντι του κοκκύτη-Συστάσεις της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών. Το με αρ. πρ.  Δ1α/Γ.Π.οικ. 19039/02-04-2024 έγγραφο του Υπουργείο Υγείας, Γενική Διεύθυνση Δημόσιας  Υγείας και Ποιότητας Ζωής, Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Υγιεινής Περιβάλλοντος, Τμήμα Α΄ για τον εμβολιασμό έναντι του κοκκύτη-συστάσεις της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών.
  • «Καθορισμός Σχολικών Περιφερειών Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της Δημοτικής Κοινότητας Ιτέας του  Δήμου Δελφών». Σχετ 철권7 무료 다운로드. η με Φ.2.1.Γ/477/19-02-2024 απόφαση της Δ.Π.Ε. Φωκίδας, ο χάρτης των Νηπιαγωγείων και ο χάρτης των Δημοτικών Σχολείων.
  • «Έλεγχος δικαιολογητικών για την έκδοση βεβαίωσης Αντιστοιχίας τίτλου σπουδών». Σχετ. το με αρ. πρ. 137046/H2/04-11-2022 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.
  • «Απαλλαγή μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από την ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα» gcc 컴파일러. Σχετ. η με αριθμ. 98268/Δ1 Υ.Α. (Φ.Ε.Κ.3675/Β΄/2021)
  • Χρονική επέκταση προγράμματος παροχής διερμηνείας στα σχολεία. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε σχολικές μονάδες στις οποίες φοιτούν παιδιά προσφύγων και μεταναστών τα οποία δεν μιλούν επαρκώς την ελληνική γλώσσα, και στις οποίες κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική η παρουσία διερμηνέων για την ένταξη των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σχετ. το με αρ. πρωτ. 128631/ΓΔ4/08-11-2023 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ,  η φόρμα αίτησης και ενημέρωση για τη ΜΕΤΑδραση.
  • «Ένταξη Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.) για το σχολικό έτος 2023-24«, όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής Ζ.Ε.Π.. Σχετ. το Φ.Ε.Κ./Β΄/4951/2023 다운로드.
  • «Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών Παιδιών και Εφήβων 2023«. Σχετ. η Υ.Α. με ΑΔΑ:6ΒΖ2465ΦΥΟ-ΜΛΨ .
  • «Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2023-2024 Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος και Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου – Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2022- 2023». Σχετικό έγγραφο το με Αρ.Πρωτ.:Φ.6/48378/Δ1/28-4-2023.
  • Η με αριθ. πρωτ.: 121046/ΓΔ4/4-10-2022 εγκύκλιος με διευκρινιστικές οδηγίες της υπό στοιχεία 134960/Δ3/22-10-2021 Υ 다운로드. Α.(ΦΕΚ 5009/Β΄/2021) με θέμα: «Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) των σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών αυτών» .
  • «Οδηγίες για το αναβαθμισμένο πρόγραμμα του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου  σχολικό έτος 2022-2023″ .
  • Φ.Ε.Κ.Β΄4509/25-08-2022
    1. «Λειτουργία Εκπαιδευτικών Ομίλων -Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών Ομίλων» (η με αρ. πρωτ. 102939/ΓΔ4/24-08-2022 Υ.Α)
    2. «Ενδοσχολικός Συντονιστής» (η με αρ. πρωτ. Φ12/102913/ΓΔ4/24-08-2022 Υ.Α.)
    3. «Παιδαγωγικός Σύμβουλος–Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» (η με αρ. πρωτ. 102919/ΓΔ4/24-08-2022 Υ.Α.)
  • ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και ΔΕ01 ΕΒΠ στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης. Σχετ. το ΦΕΚ 2038/τΒ΄/5-6-2018όπως τροποποιήθηκε με το ΦΕΚ 4706/Β΄/2021 και το ΦΕΚ 2055/Β΄/2022 다운로드.
  • ΠΕ23 Ψυχολόγων  και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης.  Σχετ. το ΦΕΚ 3032/Β΄/2017 , το   ΦΕΚ 1585/Β΄/2018  και το ΦΕΚ 4716/Β΄/2020  .
  • «Έντυπο ελέγχου προόδου μαθητών Δημοτικού σχολείου». Σχ. η με Αριθμ. Φ.7Α/ΦΜ/212191/Δ1/04-12-2017 Υ.Α. (Β΄4358)  και η Αριθμ 다운로드. Φ.7Α/ΑΙ/38528/Δ1/17-03-2020 Υ.Α. (Β΄1509)
  • Χρήση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών στις σχολικές μονάδες της  Α/θμιας  & Β/θμιας Εκπαίδευσης. Σχετ. η με αρ. πρ. Φ.25/103373/Δ1/22-06-2018 εγκύκλιος .
↓