Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας

 

 

Τελετή αφής της Ολυμπιακής φλόγας στον Αρχαιολογικό Χώρο Δελφών / 20-04-2024

 

IMG_4728 IMG_4731

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Συγκίνηση και περηφάνια μπροστά στη φλόγα των Ολυμπιακών Αγώνων που άναψε σήμερα στους Δελφούς, για να συνεχίσει το ταξίδι της στο Παρίσι για τους ΧΧΧΙΙΙ Ολυμπιακούς Αγώνες μεταφέροντας στην ανθρωπότητα το πνεύμα του Ολυμπισμού και τη λάμψη των Αξιών του: ειρήνη, σεβασμό στον άνθρωπο, ισοτιμία, ευγενή άμιλλα, δικαιοσύνη. Το αρχαίο ελληνικό πνεύμα παραμένει αθάνατο και φωτίζει τον σύγχρονο κόσμο. Πολλά συγχαρητήρια στο Δημοτικό Σχολείο Δελφών για την παρουσία του στην Τελετή υποδοχής της Ολυμπιακής Φλόγας.


Building Inclusive Societies through Education – the role of primary schools» «Χτίζοντας κοινωνίες χωρίς αποκλεισμούς μέσω της εκπαίδευσης – Ο ρόλος του δημοτικού σχολείου» / 17-04-2024

            Μια μοναδικής αξίας εμπειρία προσέφερε η διαδικτυακή συμμετοχή της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας σε διάσκεψη κορυφής (High Level Debate) που διοργάνωσε η Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συντονίστρια για τα Δικαιώματα του Παιδιού, κ. Ewa Kopacz, με τίτλο «Building Inclusive Societies through Education – the role of primary schools» «Χτίζοντας κοινωνίες χωρίς αποκλεισμούς μέσω της εκπαίδευσης – Ο ρόλος του δημοτικού σχολείου» στις 17-04-2024.

         Σκοπός του διάσκεψης ήταν να διεξαχθεί ουσιαστικός διάλογος μεταξύ εμπλεκόμενων στη σχολική εκπαίδευση, επαγγελματιών διαφόρων ειδικοτήτων, που ασχολούνται με παιδιά, και επιστημόνων από όλη την Ευρώπη, ώστε να αναδειχθούν και να δημοσιοποιηθούν καλές πρακτικές και εργαλεία για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των υπεύθυνων φορέων για χάραξη πολιτικών που προωθούν την εκπαίδευση παιδιών σε θέματα συμπερίληψης.

        Κατά τη διάρκεια της συζήτησης που ακολούθησε των πραγματικά εξαιρετικών εισηγήσεων, η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας κ. Αμαλία Β. Παπαϊωάννου, παίρνοντας το λόγο, τόνισε την ανάγκη της ενίσχυσης της λειτουργίας σύγχρονων συμπεριληπτικών σχολείων, όπου όλα τα παιδιά με/και χωρίς αναπηρίες, από διαφορετικά εθνικά ή κοινωνικοοικονομικά περιβάλλοντα θα μεγαλώνουν και θα διαπαιδαγωγούνται με βάση τις ανθρωπιστικές αξίες της αποδοχής και του σεβασμού του άλλου, της ισότιμης συμμετοχής όλων στη σχολική και την κοινωνική ζωή, της συνεργασίας και της αλληλεγγύης. Το δημοτικό σχολείο διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στην κοινωνικοσυναισθηματική ενδυνάμωση και την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης στους μαθητές 바람의나라 불홍서버.

          Με βάση τα παραπάνω εστίασε στην ανάγκη να αναπτυχθούν μέθοδοι και στρατηγικές και να διατεθούν πόροι και μέσα για να ενισχυθούν οι εκπαιδευτικοί στον πολυδιάστατο ρόλο τους, εφόσον παράλληλα με τα διδακτικά τους καθήκοντα καλούνται να εστιάζουν επί της ουσίας στην ολόπλευρη ανάπτυξη και την ικανοποίηση των συναισθηματικών αναγκών κάθε παιδιού ξεχωριστά και ως εμψυχωτές να το βοηθούν να αναπτύξει στο μέγιστο βαθμό τις δεξιότητες και τις ικανότητές του σε ποικίλους τομείς.      Επίσης ανέφερε την ανάγκη διαμόρφωσης «πολιτικών» και πρακτικών μεθόδων υποστήριξης των σχολείων και των εκπαιδευτικών από τις κατά τόπους Υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να προωθηθεί ως αντίληψη, αλλά και ως πράξη- βίωμα η συμπερίληψη, και να ενισχυθεί ο δημοκρατικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης. Άλλωστε, τα παιδιά που εκπαιδεύονται σήμερα στα σχολεία μας αποκτώντας δεξιότητες ενσυναίσθησης και αποδοχής της διαφορετικότητας γίνονται οι πολίτες του αύριο που θα δημιουργήσουν μια δίκαιη και δημοκρατική κοινωνία για όλους.

    Στην συγκεκριμένη διάσκεψη συμμετείχε η κ. Παπαϊωάννου κατόπιν σχετικής ενημέρωσης που είχε η Διεύθυνση Εκπαίδευσης από τον Συνήγορο του Πολίτη.

        Ειλικρινείς ευχαριστίες στον κ. Λεωνίδα Ξηρό- Electronics για την ευγενική προσφορά της τεχνικής υποστήριξης με ειδικό μικρόφωνο που πληρούσε τις προδιαγραφές της τεχνικής υπηρεσίας του Ευρωκοινοβουλίου, ώστε να είναι εφικτή η συμμετοχή στη διάρκεια της εκδήλωσης.

 

Μερικά από τα βασικά σημεία που τονίστηκαν από όλους τους συμμετέχοντες της ανωτέρω διάσκεψης ήταν τα εξής:

  • Τόσο η εκπαίδευση, όσο και η οικογένεια πρέπει να δώσουν έμφαση στην κοινωνικοσυναισθηματική ενδυνάμωση και την ψυχική υγεία των παιδιών.
  • Παρατηρείται μεγάλη αύξηση στις μέρες μας, σε όλη την Ευρώπη, της συχνότητας εμφάνισης ψυχικών ασθενειών σε παιδιά, ιδιαίτερα κατάθλιψης από την ηλικία των 11 ετών.
  • Βίαιες και αντικοινωνικές συμπεριφορές εκδηλώνονται από παιδιά που έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση και συναισθηματικά «κενά» 징기스칸4 다운로드. Επίσης, η εκδήλωση ενδοσχολικής βίας έχει αποδειχθεί ότι συνδέεται με τη χαμηλή αναγνωστική ικανότητα και την «φτωχή» έκφραση των μαθητών.
  • Πολύ σημαντική είναι η πρώιμη παρέμβαση από τη νηπιακή ακόμα ηλικία, τόσο στην αντιμετώπιση «ιδιαίτερων» συμπεριφορών ή δυσκολιών, όσο και στην ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των μικρών παιδιών.
  • Υπάρχει συλλογική ευθύνη, γονέων και εκπαιδευτικών, όσον αφορά στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και στην ενίσχυση των κοινωνικοσυναισθημαιτκών δεξιοτήτων των παιδιών. Το παιδί «ακούει»/ωφελείται μόνο όταν υπάρχει στενή συνεργασία σχολείου-οικογένειας.
  • Οι γονείς φέρουν την ευθύνη της συναισθηματικής καλλιέργειας και ενδυνάμωσης των παιδιών πριν εκείνα πάνε στο σχολείο. Χρειάζεται, από τη γέννηση ακόμα, να αφιερώνουν πολύ προσωπικό χρόνο με τα παιδιά τους, σε κοινές δραστηριότητες και διάλογο.                                                                                                                                                                                                                                                                             IMG_4710 IMG_4712 IMG_4713IMG_4714

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Let’s bring the Οlympic values to Life from Itea – GREECE to Dammarie- les-Lys FRANCE

       Με χαρά υποδεχθήκαμε στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας τις εκπαιδευτικούς του γαλλικού Δημοτικού σχολείου Ecole Sainte Marie (Πόλη: Dammarie-les-Lys France) κ.κ. Patricia Lucullus, συντονίστρια των έργων Erasmus+ του σχολείου και Virginie Delhaie, οι οποίες βρίσκονται στην περιοχή μας στο πλαίσιο προγράμματος κινητικότητας Erasmus+ , Job Shadowing Mobility , σε συνεργασία με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ιτέας με θέμα τη γνωριμία των μαθητών και τη διάδοση των Αξιών του Ολυμπισμού (Let’s bring the Οlympic values to Life from Itea – GREECE to Dammarie- les-Lys FRANCE Ιστοσελίδα: https://www.ecolesaintemarie.org/ecole-primaire/ ).

IMG_4725

IMG_4724

gallides.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Τις γαλλίδες εκπαιδευτικούς συνόδευσαν η Διευθύντρια του 1ου  ΔΣ Ιτέας κ 다운로드. Κατερίνα Μασούρα και η εκπαιδευτικός του σχολείου κ. Δέσποινα Ρήγα. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήσαμε ενδιαφέροντα θέματα σχετικά με το περιεχόμενο και τους στόχους του συγκεκριμένου προγράμματος Erasmus, τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Γαλλία, και τα εκπαιδευτικά συστήματα των δύο χωρών.

       Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη και ευχόμαστε καλή επιτυχία στην συνεργασία των δύο σχολείων, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των οποίων σίγουρα θα αποκομίσουν πολλαπλά οφέλη από τη σύμπραξή τους στο πλαίσιο του Erasmus και θα απολαύσουν σημαντικές εμπειρίες.

 


10 Απριλίου 1821: Άλωση του Κάστρου των Σαλώνων από τον οπλαρχηγό Πανουργιά και τα παλικάρια του, με τις ευλογίες του Φιλικού Δεσπότη Σαλώνων Ησαΐα /10-04-2024                                           Το Κάστρο των Σαλώνων γίνεται το πρώτο κάστρο που περνάει στα χέρια των Ελλήνων λίγες μόνο μέρες μετά την έναρξη του Αγώνα. Οι μαθητές των Δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Άμφισσας, συμμετέχοντας στις εορταστικές εκδηλώσεις του Δήμου Δελφών, απότισαν την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024, ανήμερα της Επετείου της Άλωσης, φόρο τιμής στους ένδοξους προγόνους μας. Συμμετείχαν στη Θεία Λειτουργία που τελέστηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Άμφισσας, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχη μας κκ. Θεοκτίστου, τον οποίο ευχαριστούμε για την ολόθερμη ανταπόκρισή του στην πρόσκληση των Δ/νσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να παραστεί και να ευλογήσει τις τελετές τιμής και μνήμης της σημερινής ημέρας.

            Με το πέρας της Θ. Λειτουργίας εψάλει επιμνημόσυνη δέηση για τους αγωνιστές της Άλωσης του Κάστρου. Τον πανηγυρικό εκφώνησε η εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Μαρία Κασούτσα, την οποία εγκάρδια συγχαίρουμε για το μεστό λόγο της 다운로드. Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων από τα σχολεία στο Ηρώο της πλατείας Μητροπόλεως υπό τον συντονισμό της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Στυλιανής Πάλλα, ενώ τον Εθνικό Ύμνο ανέκρουσε η μπάντα του Μουσικού Σχολείου Άμφισσας. Θερμά τους ευχαριστούμε. Επίσης ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τους ιερείς, τον ιεροψάλτη, τους επιτρόπους και τη νεωκόρο του Μητροπολιτικού μας Ναού για την ουσιαστική συμβολή τους στη διεξαγωγή του σημερινού σεπτού εορτασμού. Ευχαριστούμε τον Αντιδήμαρχο Δήμου Δελφών κ. Νίκος Λουπάκο για την πολύτιμη συνεργασία του στη διοργάνωση και την εκπρόσωπο της Τοπικής Κοινότητας Άμφισσας κ. Φανή Παλούκη που μας τίμησε με την παρουσία της. Και του χρόνου!

IMG_4663IMG_4665 - Αντιγραφή

IMG_4664

 

 

 

 

IMG_4666

IMG_4667

 

IMG_4670

 

 

 

IMG_4671

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Συνάντηση με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φωκίδας κ.κ. Θεόκτιστο                                                             Η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας κ. Αμαλία Β. Παπαϊωάνου επισκέφθηκε με τον συνάδελφο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας κ. Κων/νο Δούνα τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φωκίδας κ.κ. Θεόκτιστο, και συζήτησαν μαζί του για το πλαίσιο συνεργασίας, καθώς και για θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και τη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα μέσα στην οποία μεγαλώνουν τα παιδιά και οι νέοι μας 다운로드. Ο Σεβασμιώτατος εξέφρασε και πάλι τη μεγάλη αγάπη του για τους μαθητές μας και το βαθύ σεβασμό του για τους εκπαιδευτικούς και για το δύσκολο έργο που επιτελούν. Όντας και ο ίδιος εκπαιδευτικός, με 25ετή υπηρεσία, νιώθει ιδιαίτερη εγγύτητα με τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενδιαφέρεται για τα ζητήματα που την απασχολούν και αγωνιά για τα προβλήματά της. Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Σεβασμιώτατο για τη ζεστή φιλοξενία στο γραφείο του, την εποικοδομητική συζήτηση που είχαμε, τις ευχές του και την προθυμία και αμεσότητα με την οποία πάντα ανταποκρίνεται στα αιτήματά μας.

μητροπολίτης

 

 

 

 

 

 

 

 


Συνάντηση με τον Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Φωκίδας Ταξίαρχο κ. Κωνσταντίνο Τοπάλη                                                                                                                                                                                                                        Η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας κ. Αμαλία Β. Παπαϊωάνου είχε μία ιδιαιτέρως γόνιμη συνάντηση με τον Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Φωκίδας Ταξίαρχο κ. Κωνσταντίνο Τοπάλη στο γραφείο του, μετά από αίτημά της. Συζήτησαν θέματα που αφορούν στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ενημερωτικών δράσεων στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στην πρόληψη περιστατικών παραβατικής συμπεριφοράς ανηλίκων μαθητών, καθώς και το ζήτημα εποπτείας των εξωτερικών χώρων των σχολικών μονάδων της Περιφέρειας Φωκίδας. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αστυνομικό Διευθυντή και δι’ αυτού όλους τους αστυνομικούς μας για την ουσιαστική συνεργασία τους και τις σημαντικές υπηρεσίες που παρέχουν.

 

αστυνομία τελικό

 


Ανακοίνωση Δ.Π.Ε. Φωκίδας για τη συμμετοχή στις επετειακές εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου 1821. 

25-03-2024

           Σημαντική κινητήριος δύναμη για την Έναρξη, αλλά και για τη συνέχιση του Μεγάλου Αγώνα του Γένους υπήρξε η Παιδεία, η εκπαίδευση των επί 100ετίες σκλαβωμένων Ελλήνων.

            Από το Κρυφό Σχολειό μέχρι τη Νομική Διάταξη της Ανατολικής Χέρσου Ελλάδος (Σάλωνα 15-11-1821) που ορίζει τον Άρειο Πάγο υπεύθυνο για τη δημιουργία και εποπτεία των Σχολείων, κι αργότερα την δεδηλωμένη πεποίθηση του Αδαμάντιου Κοραή (1822 επιστολή προς Ιω. Βαρβάκη) «τώρα μάλλον έχομεν χρείαν Παιδείας δια να καταλάβωμεν και να ενεργήσωμεν όσα μέσα είναι αναγκαία εις την φύλαξιν της ελευθερίας» και στη συνέχεια μέχρι την Απελευθέρωση και τη σύσταση του Ελληνικού Κράτους, η Εκπαίδευση, οι Δάσκαλοι, τα Σχολεία πρωταγωνιστούν στη διαμόρφωση της Ιστορίας, στη γέννεση και την πορεία του Ελληνικού Έθνους.

            Φέροντας την τιμητική ιστορική μνήμη η σύγχρονη εκπαιδευτική κοινότητα τιμά σήμερα (ως οφείλει) με ιδιαίτερο σεβασμό και αγάπη τη μνήμη των γνωστών, αλλά και των αφανών προγόνων Ηρώων πολεμιστών, ιερωμένων, διδασκάλων, ανδρών, γυναικών και παιδιών που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν «για του Χριστού την πίστη την Αγία και της πατρίδος την Ελευθερία».

             H Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας, κ. Αμαλία  Παπαϊωάννου είχε την τιμή να εκπροσωπήσει τη Διεύθυνση στις επετειακές εκδηλώσεις, στις 24 Μαρτίου στην ιστορική Ιερά Μονή Προφήτου Ηλιού Παρνασσίδος (24-3-1821 αρχή της επανάστασης στη Ρούμελη με τις ευλογίες του Επισκόπου Σαλώνων Ησαΐα) και στην Άμφισσα ανήμερα της 25ης Μαρτίου. Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές, τις μαθήτριες και τους/τις εκπαιδευτικούς των σχολείων μας που παρέλασαν με περισσή λεβεντιά και περηφάνεια! Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821! Τιμή και δόξα στους Αγωνιστές του 1821 που μας χάρισαν την ελεύθερη Ελλάδα και χρειάζεται να εμπνέουν τους δικούς μας αγώνες σήμερα!

 

IMG_4357  IMG_4359   IMG_4358

 

IMG_4356  IMG_4360

 

IMG_4361...  IMG_4362...

 


Ανακοίνωση της Δ.Π.Ε. Φωκίδας για το 1ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο της ΔΙ.Π.Ε. Άρτα

 

αρτα

 

         Η Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας συμμετείχε στις εργασίες του 1ου  Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου της ΔΙ.Π.Ε. Άρτας «Καινοτομία- Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση στον 21ο αιώνα» που διεξήχθη με ιδιαίτερη επιτυχία στις 15 και 16 Μαρτίου στην Άρτα.Η Διευθύντρια της Δ.Π.Ε. Φωκίδας κ. Αμαλία Παπαϊωάννου συμμετείχε, κατόπιν τιμητικής πρόσκλησης, ως μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Συνεδρίου και ως εισηγήτρια σε συνεργασία με την κ. Αγγελική Ταλαμάγκα, εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ79, αποσπασμένη στη Δ.Π.Ε. Φωκίδας, με την εισήγηση «Ζητήματα Συμπερίληψης μαθητών Ρομά και καλές πρακτικές της Δ.Π.Ε. Φωκίδας». Με εισήγηση επίσης συμμετείχε η Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Δ.Π.Ε. Φωκίδας, κ. Αθηνά Καστανά, με θέμα: «Η διαχείριση και βελτιστοποίηση συμπεριφορών στη Δημόσια Διοίκηση με τη μεθοδολογία του coaching».Η Διευθύντρια της Δ.Π.Ε. Φωκίδας απέστειλε συγχαρητήρια/ευχαριστήρια επιστολή στην Διευθύντρια Εκπαίδευσης και Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου κ. Κλεοπάτρα Βασιλείου, συγχαίροντας τους/τις συνεργάτες/ιδες της για την εξαιρετικά επιτυχή διοργάνωση και ευχαριστώντας τους για την απαράμιλλη φιλοξενία, δεδομένου  ότι όλοι οι συμμετέχοντες στο Συνέδριο είχαμε την εξαιρετική ευκαιρία να απολαύσουμε ένα διήμερο γόνιμου επιστημονικού διαλόγου, ανταλλαγής ιδεών, πληροφοριών, καινοτόμων πρακτικών και σύσφιξης σχέσεων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας από όλη την Ελλάδα.Ευχόμαστε πάντα επιτυχίες στο έργο της Δ.Π.Ε. Άρτας!

 

IMG_4376   IMG_4363    IMG_4364

 

IMG_4365    IMG_4367  IMG_4369

 

IMG_4371    IMG_4373

 


Ετήσιο Συνέδριο των Ενήλικων Στελεχών της Περιφερειακής Εφορείας Προσκόπων Στερεάς Ελλάδας & Εύβοιας

 

        Ήταν ιδιαίτερη τιμή και χαρά να παρευρεθώ και να απευθύνω χαιρετισμό εκ μέρους της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Φωκίδας στο Ετήσιο Συνέδριο των Ενήλικων Στελεχών της Περιφερειακής Εφορείας Προσκόπων Στερεάς Ελλάδας & Εύβοιας που έγινε στην Άμφισσα. Τους ευχαριστώ για την πρόσκληση και τους συγχαίρω για την αφοσίωση και τον ενθουσιασμό με την οποία υπηρετούν τον Προσκοπισμό και τις αξίες του. Ο εθελοντισμός, η αλληλεγγύη, η ομαδικότητα, η ανιδιοτελής προσφορά στο άτομο και στο σύνολο, η δημιουργικότητα, η υγιής αυτονομία και ανεκτικότητα, η ανθεκτικότητα, η προσαρμοστικότητα, είναι κάποιες από τις αξίες και τις δεξιότητες που καλλιεργούνται στις ομάδες των Προσκόπων και διαπιστώνουμε ότι μεταλαμπαδεύονται και μέσα στη σχολική μας κοινότητα από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας που είναι μέλη των ομάδων αυτών. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στις δράσεις τους και στην σημαντική κοινωνική προσφορά τους!

 

IMG_4142 mikri

 


Ενημερωτική συνάντηση Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας και Σ.Ε. Νηπιαγωγών με γονείς του Νηπιαγωγείου Δεσφίνας με θέμα «Ομαλή μετάβαση των νηπίων στην Α΄ Δημοτικού» /  16-02-2024                                                                               

              Την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου και ώρες 18:00-21:00 πραγματοποιήθηκε η πρώτη επιμορφωτική συνάντηση για τους γονείς και κηδεμόνες των νηπίων του Νηπιαγωγείου Δεσφίνας με θέμα την ομαλή μετάβαση των νηπίων στην Α΄ Δημοτικού. Στην ενημέρωση συμμετείχαν η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας, κ. Αμαλία Β. Παπαϊωάννου, η Συμβούλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Φθιώτιδας και Φωκίδας, κ.  Μαρία Σταθούλη, η οποία ενημέρωσε διεξοδικά τους ενδιαφερόμενους, καθώς  και οι νηπιαγωγοί της σχολικής μονάδας, Κατερίνα Σκαντζή και Παρασκευή Καλύβα.

 

IMG_4107 mikri


«ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΟΥ» για μαθητές και μαθήτριες Δημοτικού Φωκίδας/14-12-2023

                       Η Ένωση Ξενοδόχων Δελφών «Φοίβος Απόλλων» παρέδωσε αντίτυπα του παραμυθιού του εκπαιδευτικού προγράμματος «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΟΥ» που σχεδίασε το Ξ.Ε.Ε., στου μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ και Γ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας. Το βιβλίο παρέλαβαν η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας κ. Αμαλία Παπαϊωάννου και ο Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων κ. Θεόδωρος Μήταλας, από την Πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Ξενοδόχων Δελφών κα Παγώνα Κολομβότσου. «Μπορούμε από κοινού με τα δημόσια σχολεία να επιχειρήσουμε να αναπτύξουμε από μικρή κιόλας ηλικία στους μαθητές της περιοχής μας  την τουριστική παιδεία και συνείδηση» δήλωσε η κα Κολομβότσου. (Δημοσίευμα στο Greek Hotelier, το περιοδικό των Ελλήνων Ξενοδόχων).

         Σε ανάλογη ανάρτησή της η κ. Κολομβότσου ανέφερε ότι «Στον εμβληματικό τόπο που ζούμε, στους Δελφούς, Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς, είμαστε πεπεισμένοι πως μέσω της εκπαίδευσης, μπορούμε από κοινού με την εκπαιδευτική κοινότητα να επιχειρήσουμε να αναπτύξουμε τουριστική παιδεία και συνείδηση από μικρή κιόλας ηλικία στους μαθητές των σχολείων μας. Επειδή ο τουρισμός συνυφασμένος με τη φιλοξενία, δεν είναι κάτι ευκαιριακό, εμείς οι επαγγελματίες του τουρισμού, οφείλουμε να δώσουμε στα παιδιά μας το κίνητρο και τη γνώση ώστε εάν στο μέλλον αποφασίσουν να ασχοληθούν με αυτόν, να διαπρέψουν, γιατί θα είναι συνειδητή επιλογή. Χαιρόμαστε πολύ για αυτή τη συνεργασία και ευχαριστούμε την κυρία Παπαϊωάννου, τον κύριο Μήταλα και τους εκπαιδευτικούς μας εκ των προτέρων!»                                                                                                                                                                                                                    για ιστοσελίδα

↓